Thursday, May 10, 2012

Jenguk Dan Ziarah Blog Berhabuk.

ASSALAMMUALAIKUM.

Nampak tak CAPS LOCK itu. Bermakna saya tengah bersemangat untuk menaip. Pasal apa, pasal tiba-tiba tadi tengok stats 40 visitors untuk hari ini. *gosok mata 13 juta kali* ternyata fakta. Maka saya gembira.Ayat agak bodoh disini, izinkan saya switch kepada gaya bahasa yang lebih santai, sempoi dan juga selamba. Testing.. testing..

Haa. Aku bukan apa, aku bukan tak sudi nak tulis entry di blog cabuk ni, malangnya aku terikat dengan kontrak terhadap tuhan, keluarga dan juga masyarakat. maknanya, kene laksanakan tanggung jawab sebagai seorang mahasiswa yang cemerlang, gemilang dan terbilang. tak gitu?

Secara sukacitanya aku nak maklumkan bahawa sem ini merupakan semester enam. Makanya semester ini bermulalah suasana pembelajaran yang benak, senak dan jugak semput. Mana tak nya, aku terikat dengan PSM 1, dan beberapa lagi projek-projek yang aku rasa agak dahsyat dan perlu di selesaikan dalam masa-masa yang di tetapkan. Memang gila. Tapi ape boleh buat? kata nak grad on time. Wajibul ghunnah lah untuk tempuh.

Aku dah janji dengan sebenar-benar janji tak nak taip panjang-panjang pasal masa dah menunjukkan 3.43 pagi. Memanglah trend aku tulis entry di skala tiga per empat malam, tapi fikir esok pagi nak kena jumpa supervisor tercinta. Makanya dengan ini aku memohon agar dapat mengundur diri. Ya, mengundur diri sebelum gaya bahasa untuk entry kali ini tak terus hancur dan berkubur. Sekian terima kasih.

Sayang kamu ketat ketat wahai readers. Oh, sambil2 tu, siapa yang mempunyai akaun twitter, alangkah baiknya andai kita, para bloger dapat mengarut dan mencarut mengikut acuan otak masing-masing. Sekian, terima kasih.*sesambil termenung mikir tests, assignments, quizes, presentations, business plan, PSM, etc

*
ni namanya termenung di buat-buat. out. ASSALAMMUALAIKUM.

No comments: