Saturday, December 24, 2011

1 Perkara dan 2 Rasa

Assalammualaikum... Simple entry harini. malas nak taip pepanjang. hehe. Memandangkan sesi pengkuliahan semester ni dah pun tamat secara rasminya semalam di kebanyakan IPTA, ada satu benda yang aku nak share dengan gambar ni.. hehe. :
Kalau tgk status yang kat atas tu, kemain mmber aku ni happy pasal sesi kuliah habis, dan selesailah semua esaiment, quiz mahupun projek. Inilah masanya terbaik nak fokus untuk final exam. Tapi berbeza dengan mmber aku yang sorang lagi ni. Tahun akhir, Semester akhir, sedih nak tinggalkan dunia kampus katanya. Dan aku rasa, perkara ini jugak aku bakal hadapi setahun dari sekarang. Dapat rasakan, Sedih woi tinggalkan classmates yg tinggal bersepah kat seluruh malaysia ni.. hehe. dan Ape yang sebenarnya aku nak share ialah tentang satu perkara yang sama, masa yang sama namun terdapat dua rasa yang berbeza. Tu je, kebetulan cantik je susunan statusnya di FB aku. Tapi ucapan untuk kedua-dua golongan ni, Good Luck untuk peperiksaan akhir untuk semester ni. Adios! ;)

No comments: