Saturday, January 8, 2011


Salam 1 Malaysia....

whaoo... seriusly dah lame x hupdate blog ni..
berhabuk sudah!!
surprisingly, ade orang request aku soh update blog .. *terharu*
(xsangke ade jugak orang yang bace post aku) trime kasih daun keladi r...

ikotkan dah banyak sangat ketinggalan pasal isu2 semase.. sejak Hari Raye Haji aritu aku x update...sampai la baru2 ni, malaysia menang piala SUZUKI AFF..
X terlambat rasenye nak ucap TAHNIAH untuk Harimau-harimau malaya..eh,,salah2.. pasukan harimau malaya sekalian..
dengar crite banyak habuan... salute ar pade pemain2 kebangsaan...
bukan takat pemain je yang popular, awek, bini,skandal2 semue turut merasai bahang ke''glamour''an ...

memandangkan cuti semester.. blog aku pon nk gk bercuti..
haha.. x de r. sepanjang sem break mmg x de mood nk hupdate + idea x de..
alangkan kat UMP ni pon liat nk update blog, ape lagi kat umah kann...
byk xtvt nk dibuat...

papehal, aku akan update post lpas ni..
nk update biarlah mende yang ade pekdah+ menarik..
kalau nk cerite pasal '' siang td aku sakit perot'', wat porabih beras jek..
da r minyak naik, bawang melambung tinggi...
dah start merapu..
ok gua cau! salam

No comments: