Tuesday, November 16, 2010


yihaa,, mase yang ditunggu2 dah tibe.
paper finance yang macam hape tu aku da berjaye gorengkan.
skang ni tyme pikir rye haji ngn sem break je.
Pagi nnti aku dah nak gerak balik kampung aku..
Kota Tinggi Johor.
ramai gk mmber2 yang da balik,
tp lagi ramai yang balik pagi nnti.
pasni jarang lah aku nk update blog.
kat rumah konferm lah x de keja 24 jam ngadap laptop.
banyak lagi mase lain nk di buang kan..keh3..
lepak2 kedai seafood, lepak balau, jalan jb..
(whao terngiang2 city square, jusco tebrau, bukit indah..)
lame ooo x travel 1 Johor..
haha...
pagi nnti dalam kol 8 nk gerak g balik
kli ni balik johor naik motor je..
mmber cakap ''knpe x tinggal je kat UMP ni?''
jawapan aku, x nk berjauhan ngn moto..
walaupon bersepah la moto kat rumah tu, x same dengan adik ku sorang ni..haha..
harap2 selamat sampi ke destinasi n sambut aidiladha dengan keluarga n mmber2 kampong.
pade sesape yang bace entry ni..
selamat beraye lah..
maaf zahir dan batin..
doakan perjalanan dilindungi Allah.
papehal trime kasih untuk bro -Last Date- @ bart pasal sudi teman kan aku ride esok..
haaaa...ade mmber..
untuk kawan2 yang lain esp In-Techma especially SIMON PETER CHANDRAN =), selamat bercuti,
pade kawan2..terima lah sajak ringks dari saye:
usah kau kenang paper II yang susah tu,
usah kau tangisi paper MIS yang sukar tu,
Usah kau meratap paper LAW yang mental tu,
dan usah kau cemburui masa untuk menjawap paper Finance tu...haha..
(amacam? macam A.Samad Said x?)
papehal all the best untuk result final yang akan keluar nnti..
harap2 same2 kite mencapai kejayaan... Amin...
wa cau dlu.
assalammualaikum..
harap2 makin ramai followers ;p

No comments: