Tuesday, November 2, 2010

final sem 3,
bermule symptom2 x boleh nk tido malam.
almost 4 am dah.
mate masih x ngntok.
sem ni 4 paper je.
bapak sikit tp pack!
lagi cepat habis lagi bagus.
lagi cepat r aku nk merempit ke johor
harini da masuk 2hb November
tinggal lagi 14 hari nk balik kampong,
kota tinggi, johor.
symtom2 kemiskinan pon da bermule ujung2 sem ni..
haha..
awal sem x beringat.
-aku dah macam wat nota ringkas dah!!
papehal mmg x sabar nk habiskan sem 3 ni.
yang pasti nye ak tertekan sem ni..
td last class (LAW=UNDANG2)
td jugak last test (CAD CAM)
esok (harini) nk kena hantar report MIS.
presentation cancel pasal any class in revision week are not allowed (arahan by vice counselor (dALAM HATI ''SELAMAT''
sekarang time fokus untuk final.
even rase mcm kaw2 je sbjek sem ni,
tp ak rase ok.
nk DEAN LIST...haha
tinggi cita2 gua.
dulik hape
bukan nye coursemate ak tau ak ber''poyo kat sini..
haha.... cm haremmm...
good luck ENCIK EZAM!!!

3 comments:

Anonymous said...

tp aku kau sedang berpoyo disini..hahaha...

Anonymous said...

tp aku tau kau sedang berpoyo di sini

Encik Ezam said...

haaaa...siapekah? hhaha..rhsie3