Saturday, November 13, 2010

Kegilaan Baru

salam.
x de mende nk buat
(padahal masih ade 1 paper lagi).
haha.. cume nk bgtau kegilaan terbaru.
bukan games, application or hoby yang melibatkan energy..
tp TWITTER.
walaupon agak terlambat juin mende ni.
tp aku dah mule merasai kegilaannye.
kadang2 tu teringin gk nk tweet ngn pojaan aku.
td yang paling ak xcited skali time awek aku LISA SURIHANI..
die reply TWEET aku.
bapak tercabut urat saraf mmbace.
walaopon simple reply, ak da rase donia ni aku yang punyeee...
haha.. geli shial..
x dinafikan twitter ni yang ''membuat'' hari aku..
pagi, bgon2 je (bgon pagi ke aku?)
ak layan tweet dlu,
konferm r senyum pasal aku follow
@FunnyOrFact : tweet die mmg lawak la. kreatif dalam mmbuat lawak walaopun secare tulisan.
@IrespectFemale : ni ttg quotes cinta @ benda2 yang melibatkannye r.. best! pg2 boleh jadi romantik kalu bace tweet2 dieorang. tp dieorang ni AKTIF tweet waktu malam. ye r, kite kat sini siang, die kat sane malam.. ;p
ade lagi ramai, tp ni antare yang terbaik.
disini, secare terus terangnye nk soh kamu semue yang ade twitter tu,
follow ar ak, konferm ak follow balik,
tp lau mat salleh yang follow,ak x follow balik
pasal ape? pasal ak sokong local people je..hehehe..

No comments: