Wednesday, February 16, 2011

Happy Birthday BondaKu tersayang..

Salam....Simple entry for today and this evening ***. tetibe aku rase sebak, gundah dan gulana. bukan pasal ape.. tp sedap2 aku landing atas katil td, tetibe datang satu mesej dari phone aku. *kring...kring* lebih kurang cenggitu ar bunyi nye *ok tak penting*. Then, bile aku bukak msg tu ''ejam, dah wish birthday kat mak?'' sent by Iera, adik aku ^_^'' .. gulp.. telan ayak liuq sat. Automatically aku try ingt no i/c mak aku, ok 660216... hari ni *tengok skrin laptop* 16 Febuari 2011. demnn.. It's 9.57 p.m. Ape lah aku ni, birthday mak sendirik pon kau boleh lupe? nk jadik anak derake ke? haha.. haih... ptotnye semalam tepat kol 00:00 a.m aku dah wish. kelam kabot aku sent mesej kat phone mak, buat status kat fesbuk, twitter and buat entry ni. Kalau mak bace entry ni *bace ke?* anakanda nk ucapkan selamat ulangtahun yang ke-45, semoga mak sentiasa di bawah lindungan dan keberkatan Allah S.W.T setiap detik. Amin Ya Allah.
-salam dari anak mu di perantauan, Pahang je :) flying kiss ke Johor sat..hahaha...

No comments: