Saturday, February 19, 2011

org2 tue cakap!

simple entry.

kate orang '' mencintai tidak bermakna memiliki''

200% akui rase betol, kadang2 bercinta macam nak nk rak, mcm nk gile,kekonon redah lautan api,panjat gunung everest. makan taun bro...

at the last, putus,clash, kalau masing2 yang decide nk putus tak pe.

tp kalau sebelah pihak je yang buat taik (bukan #tahitwitter yepp)

mmg kesialan lah tu kan!

aku pernah rase benda ni, tp dah org x nk buat ape terhegeh2

dalam hidop ni, kite kena pikir ade orang yang lebih menderita dari kite.

x payah nak pikir sangt.

baru 2 tahun, bukan 20 tahun.

ade member 4,5,6 tahun. steady jek!

betol? betol kan?

ok bai!

3 comments:

Anonymous said...

try comment

mera zati M.z said...

relax laa.. ade je org suke kat U tapi U tak jumpa lagi.. :)

mr. neezam said...

ecece... haha.. terime kasih bloger of the year.. :)